Doorgaan naar inhoud
Binnen 1-3 werkdagen verzonden! | Advies nodig? KLIK HIER naar ons Beauty Consult voor een gratis en vrijblijvend productadvies op maat!
Binnen 1-3 werkdagen verzonden! | Advies nodig? KLIK HIER naar ons Beauty Consult voor een gratis en vrijblijvend productadvies op maat!

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik welke producten geschikt zijn voor mij?

We snappen heel goed dat het lastig kan zijn om een keuze te maken tussen de producten, daarom willen we het jou zo makkelijk mogelijk maken! Zo kun je gratis en vrijblijvend een Beauty Consult aanvragen, waar we je binnen 24 tot 48 uur voorzien van een persoonlijk productadvies en antwoord geven op al je vragen. Neem gerust contact met ons op voor vragen, we helpen je graag!

Hoe zit het met de verzending?

Momenteel verzenden wij naar de hele EU! We verzenden onze reguliere pakketten met DHL, en de brievenbuspakketjes gaan via PostNL. We verzenden jouw bestelling altijd binnen 1-3 werkdagen, vaak komt de bezorgdienst je pakketje dan de volgende dag al brengen. Houd rekening met eventuele vertragingen bij de bezorgdiensten! De verzending is gratis boven €100.00 in Nederland, en €120.00 in België. Daaronder zijn de kosten €5.95 voor pakketten en €3.95 voor brievenbuspakketten in Nederland, en €8.95 voor België. We ship our products to all countries within the EU! Go to the checkout and choose your destination country to see the shipping rates and amount from which you will get free shipping! International shipping goes through PostNL and you will receive a track & trace code!

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?

Zodra je bestelling ons kantoor verlaat ontvang je direct een verzendbevestiging in je mailbox! Hierin vind je een Track & Trace code van DHL of PostNL waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Soms duurt het heel eventjes voordat de status van je pakket zichtbaar is.

Ik heb geen bevestiging ontvangen! Wat nu?

Wat vervelend! Heb je al in je spam inbox gekeken? Mocht je hem daar ook niet binnen hebben gekregen, stuur dan even een mail naar info@posie.nl. Dan checken we het gelijk voor je!

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren of aanpassen. Kan dit nog?

Een order cancelen nadat hij geplaatst is, is helaas niet meer mogelijk. Of het mogelijk is om de bestelling aan te passen is volledig afhankelijk van of de bestelling al verzonden is. Is de bestelling al verzonden kunnen wij helaas niets meer veranderen. Stuur een mail naar info@posie.nl met je verzoek, dan gaan we samen op zoek naar een oplossing.

Is het mogelijk om mijn order af te halen?

Zeker! We zijn gevestigd in Valburg, stuur ons even een mailtje dan maken we samen een afspraak voor het afhalen van je bestelling. 

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Wat jammer om te horen dat je bestelling niet naar wens is! We zoeken uiteraard graag samen naar een passende oplossing. Stuur een mail naar info@posie.nl, voeg indien van toepassing een aantal foto's toe van je klacht, en dan komen wij zo spoedig mogelijk bij je terug.