💫 NIEUW! Verdien punten voor iedere aankoop en spaar voor gratis verzending, samples en korting met Posie Rewards! 💫 💫 NIEUW! Verdien punten voor iedere aankoop en spaar voor gratis verzending, samples en korting met Posie Rewards! 💫

Mijn winkelmand (0)

Contact
info@posie.nl

FAQ

ONZE PRODUCTEN

Hoe weet ik welk product geschikt is voor mij?

Je kunt allereerst onze "Skin Test" doen op de website. Daarnaast hebben alle producten tags voor de huidtypen en effecten op de huid. Je kunt in onze shop deze tags als filter toepassen om zo het meest geschikte product voor jouw huid te vinden! Je kunt dan kiezen voor tags als #vegan, #acne en #redness. Daarnaast kan je in ons menu shoppen per Skin Type. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op via de Live Chat op de website, Instagram (@posieskin) of info@posie.nl, dan adviseren we je graag!

ORDERS & VERZENDING

Verzenden jullie internationaal?

Momenteel verzenden wij standaard naar Nederland & België, daarbuiten kunnen wij op aanvraag verzenden. Wij verzenden onze pakketten met MyParcel/PostNL en streven naar een levertijd tussen 1-3 werkdagen. Je ontvangt altijd een Track & Trace code. Het lukt ons vrijwel altijd om de orders dezelfde dag te verzenden, maar de belofte van next day delivery kunnen wij helaas niet maken. Op de pagina "Verzending" in onze footer kun je meer lezen over de verzendmogelijkheden en levertijden.

Ik heb geen order bevestiging ontvangen. Wat nu?

Wat vervelend! Heb je al in je spam inbox gekeken? Mocht je hem daar ook niet binnen hebben gekregen, mail dan even naar info@posie.nl. Dan sturen wij hem nogmaals naar je toe.

Hoe kan ik mijn order traceren?

Zodra je bestelling ons kantoor verlaat krijg je daar een mail van. In die mail ontvang je tevens je Track & Trace code, waarmee je precies kunt zien waar jouw pakket zich bevindt. Soms kan het even duren voordat de status van je pakket zichtbaar is op de Track & Trace pagina. Geen mail ontvangen? Neem even contact met ons op.

Kan ik mijn order laten bezorgen bij een PostNL punt?

Zeker. Vul in de checkout dan de adresgegevens in van het PostNL punt, dan zorgen wij dat je jouw pakketje daar kunt afhalen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren of aanpassen. Kan dit nog?

Een order cancelen nadat hij geplaatst is, is helaas niet meer mogelijk. Of het mogelijk is om de bestelling aan te passen is volledig afhankelijk van of de bestelling al verzonden is. Is de bestelling al verzonden kunnen wij helaas niets meer veranderen. Stuur een mail naar info@posie.nl met je verzoek, dan gaan we samen op zoek naar een oplossing.

Is het mogelijk om mijn order af te halen?

Wij verzenden vanuit ons kantoor aan huis en niet vanuit een extern kantoor, het is dus niet gebruikelijk dat orders afgehaald worden. Daarnaast zijn we niet altijd de hele dag aanwezig. Stuur ons een mail indien je je order wilt afhalen of neem contact op via de Live Chat op de website, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen. We vinden het namelijk wel heel zonde als we orders verzenden naar een dorpje verderop!

BETALING

Kan ik alleen met Paypal betalen bij jullie?

Zeker niet! Wij bieden iDeal, Bancontact & Paypal aan. Nadat je je gegevens hebt ingevuld in het checkout proces kan je een betaalmethode kiezen.

RETOURNEREN & KLACHTEN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, maar daar zijn wel voorwaarden aan verbonden. Hygiëne en veiligheid staan bij ons voorop, lees daarom de voorwaarden door. Op de pagina "Retourneren" in onze footer kun je meer lezen over ons retour- en terugbetalingsbeleid.

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Wat jammer om te horen dat je bestelling niet naar wens is! We zoeken uiteraard graag samen naar een passende oplossing. Stuur een mail naar info@posie.nl, voeg indien van toepassing een aantal foto's toe van je klacht, en dan komen wij zo spoedig mogelijk bij je terug.

Mijn huid reageert slecht op een product. Hoe kan dit?

Iedere huid is anders en het kan soms even duren voordat je resultaat ziet. We raden altijd aan om een patch test uit te voeren met nieuwe producten (of zelfs een sample te kopen hiervoor); probeer het product eerst even op je hand/op je pols/achter je oren om te kijken hoe de huid op het product reageert, voordat je het over het hele gezicht gebruikt. Wij staan achter onze producten en de makers ervan, maar het kan altijd voorkomen dat je huid slecht reageert op een ingrediënt. Helaas nemen wij geen gebruikte producten retour en is het de eigen verantwoordelijkheid van de klant om te waken over zijn of haar allergieën. 

Let op: indien je een toename ziet in puistjes of pukkeltjes hoeft dit niet altijd een allergische reactie te zijn. Een "Skin Purge" vind soms plaats wanneer je een nieuw product gebruikt, waardoor verstopte poriën en talg naar de oppervlakte komt om de huid te reinigen en herstellen. 

PERS, FEATURES & SAMENWERKINGEN

Werken jullie ook samen met influencers?

Wij gaan regelmatig samenwerkingen aan met vrouwen die ons inspireren. Aan influencer marketing doen wij echter niet, ook niet aan gesponsorde samenwerkingen. 

Werken jullie samen met een agency?

Nee, wij doen alles zelf! Voor PR gerelateerde vragen kan je dus het beste gewoon contact opnemen met ons. Wij staan altijd open voor features en maken graag tijd om eventuele vragen te beantwoorden. Note: wil je een artikel over ons schrijven en onze beelden gebruiken? Leuk! Wil je wel zo lief zijn om - indien de foto voorzien is van een copyrightmelding - deze te laten staan? :)